Předplatné MF DNES

MF DNES

Nahoru

TIŠTĚNÉ PŘEDPLATNÉ - často kladené otázky

Co dělat, když mi nejsou noviny řádně doručovány?

V případě nesprávného doručování se vždy obracejte na oddělení péče o zákazníky MF DNES:

  • tel.: 800 999 999
  • e-mail:
  • on-line: www.mfdnes.cz/reklamace
  • provozní doba: Po–Pá 7:30–16:00

Jako kompenzaci za neobdržené vydání Vám může být částka (cena výtisku) odečtena nebo Vám můžeme vydání zaslat dodatečně.

Distribuci MF DNES zajišťuje společnost Mediaservis, s. r. o.

Co dělat, když mi jsou nejasné některé položky ve vyúčtování?

Pro bližší informace o způsobu vyúčtování předplatného kontaktujte oddělení péče o zákazníky:

  • tel.: 800 999 999
  • e-mail:
  • provozní doba: Po–Pá 7:30–16:00

Co dělat, když potřebuji změnit údaje v objednávce předplatného?

Výše uvedené změny přijímáme na:

  • tel.: 225 555 522
  • e-mail:
  • provozní doba: Po–Pá 7:30–16:00
  • poštou na adrese:
    • MAFRA, a.s.,
      oddělení péče o zákazníky MF DNES
      Karla Engliše 519/11
      150 00 Praha 5

V případě, že žádost zašlete poštou nebo e-mailem, prosíme Vás o uvedení přesných a úplných údajů o stávajícím odběru, úplné znění Vámi požadovaných změn a telefonního čísla, abychom Vás mohli v případě nejasností kontaktovat.

Své žádosti zasílejte minimálně 5 pracovních dnů před požadovaným datem.

Co dělat, když si chci předplatit pouze magazín bez novin?

Magazíny jsou samostatně neprodejné, stejně tak není možné objednat pouze noviny bez magazínů.

Co dělat, když chci vědět, kdy obdržím doklad k úhradě předplatného?

Předpis předplatného je vystaven a odeslán poštou zhruba do tří týdnů od zavedení objednávky. Veškeré informace o Vaší objednávce lze ověřit na naší infolince: 225 555 222 (provozní doba: Po–Pá 7:30–16:00).

Co dělat, když chci doručování novin přerušit nebo převést na jinou adresu?

Odběr předplatného lze převést na jinou adresu v rámci celé České republiky, na dobu určitou nebo přerušit maximálně po dobu 3 měsíců.

Doručování je možné též přesměrovat na jednu z charitativních organizací, které s námi spolupracují. Vámi dočasně nevyužívané tiskoviny tak mohou zpříjemňovat pobyt lidem například v domově pro seniory.

Se svými požadavky se obracejte na:

  • tel.: 225 555 522
  • e-mail:
  • provozní doba: Po–Pá 7:30– 16:00
  • pište na adresu:
    • MAFRA, a. s.
      oddělení péče o zákazníky MF DNES
      Karla Engliše 519/11
      150 00 Praha 5

V případě, že žádost zašlete poštou, faxem nebo e-mailem, prosíme Vás o uvedení přesných a úplných údajů o stávajícím odběru, úplného znění Vámi požadovaných změn a telefonního čísla, abychom Vás mohli v případě nejasností kontaktovat.

Své žádosti, prosíme, zasílejte minimálně 5 pracovních dnů před požadovaným datem. Stáhněte si formulář PDF.

Co dělat, když jsem nestihl zaplatit předplatné včas. Bude mi odběr ukončen?

Po vypršení splatnosti dokladu k úhradě zůstává odběr nadále aktivní. Pro dodatečné uhrazení je zasílána upomínka s údaji potřebnými k provedení platby.

Co dělat, když chci předplatné MF DNES zaplatit v hotovosti?

Platbu v hotovosti umožňujeme našim předplatitelům na Servis Centru v Praze, na adrese Anděl Media Centrum, Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5.

Co dělat, když jsem se ocitl ve finanční tísni, ale i přesto mám zájem v předplatném pokračovat?

V případě Vaší finanční tísně je možné snížit frekvenci plateb nebo odběr předplatného zúžit na méně výtisků v týdnu.

Co dělat, když chci inzerovat v MF DNES. Na koho se mohu v této záležitosti obrátit?

V případě zájmu o inzerování v MF DNES využijte následujících kontaktů:

  • tel.: 225 063 441-3, 225 063 445-6
  • e-mail: 
  • adresa:
    • MF DNES
      Anděl Media Centrum, P. O. Box 43
      Karla Engliše 519/11
      150 00 Praha 5

Co dělat, když potřebuji ukončit odběr předplatného?

V případě požadavku o ukončení odběru je potřeba zaslat výpověď s Vaším podpisem a razítkem (v případě podnikajících osob a firem) na adresu: MAFRA, a. s., Anděl Media Centrum, oddělení péče o zákazníky MF DNES, Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5. Též můžete žádost naskenovat s Vaším podpisem a zaslat jako přílohu mailu na adresu . Zároveň, prosíme, uveďte důvod, který Vás vede k ukončení odběru – tato informace slouží ke statistickým účelům.

Dle všeobecných podmínek pro předplatné deníku MF DNES bude předplatné ukončeno. Výpovědní lhůta začíná od následujícího měsíce od doručení výpovědi a činí 1 měsíc. Stáhněte si formulář PDF.

Co dělat, když potřebuji zrušit opakovanou platbu?

Pokud si přejete změnit způsob úhrady předplatného, obraťte se na naše oddělení péče o zákazníky (telefonicky nebo mailem) a požádejte o změnu platební metody. Pokud si přejete předplatné ukončit, podejte výpověď předplatného standardní cestou (viz bod výše). Opakované platby můžete zrušit také přímo u GoPay. V tomto případě vás bude kontaktovat naše oddělení péče o zákazníky a domluví s vámi jiný způsob úhrady předplatného.

Co dělat když, chci změnit číslo karty pro opakovanou platbu/mojí platební kartě končí platnost?

V této situaci je potřeba si vytvořit úplně novou objednávku a u původní objednávky zrušit předplatné a s ním také opakovanou platbu.

Co dělat, když se chci vyjádřit k obsahu novin?

V případě námětů a připomínek k obsahu deníku MF DNES využijte následujících kontaktů:

čtenářská linka: 225 062 121
e-mail:
adresa: MF DNES, Anděl Media Centrum, P.O. Box 43, Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5
 

Nevíte si rady?

Napište nám

Zákaznická linka225 555 522